tirsdag den 29. december 2015

PIERCINGFABRIKKEN.DK



Jeg modtog d. 23 december en pakke fra http://piercingfabrikken.dk/ og de sælger seriøst så mange interessante varer derinde. Jeg indgik en aftale sitet og jeg fik lov til at få sendt nogle selvvalgte produkter som jeg skulle skrive et blogindlæg om. Jeg gik fuldstændig amok på deres website og ledte efter samtlige smykker. Jeg fandt frem til nogle piercinger og nogle øreringe.

Jeg have de runde i, altså de sorte runde som du ser i midten af billedet, til juleaften. De gør ikke ondt at proppe i og så ser de altså bare super cool ud. Dog var de første jeg tog i mine ører, altså dem med spidermanlogoet inde i - det er bare så fede! Også hvis man er lidt til den "skøre" side.

Der er super mange udvalg, det er virkelig et lækkert website. Især hvis man er stor fan af piercinger og øreringe. Man kan få alt lige fra brystpiercinger, dermalpiercinger, øjenbrynspiercing, septum og mange mange flere. Jeg måtte kun lede under øreringekategorien og næsepiercings-kategorien da jeg jo desværre ikke har andre piercinger. Hvis jeg en dag bestemmer mig for at få flere, vil jeg helt sikkert købe piercinger hos http://piercingfabrikken.dk/!!

Super hurtig forsendelse, bestemt intet man kan klage over. Jeg tror vidst godt at vi allesammen kan blive enige om, at alle HADER at modtage en pakke 4 uger efter den er bestilt. Her gik der kun 2 dage, så jeg klager bestemt ikke. Endnu en super god grund til at bestille hos piercingfabrikken.dk!

Jeg vil helt klart anbefale folk at handle hos http://piercingfabrikken.dk/. Lækkert og overskueligt website, lige til at finde ud af. Jeg som tit kan blive forvirret over websites blev det slet ikke her, så jeg er super tilfreds med det hele. Jeg er helt bestemt fan at websitet og det burde alle i andre også at blive! Tjek websitet ud, køb nogle ting og støt deres lækre forretning!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar