torsdag den 16. juni 2016

GOODIEBOX - JUNI 2016


Så har jeg gang i noget nyt på bloggen. Jeg vil nemlig begynde på at lave MÅNEDES GOODIEBOX og det er lige præcis det som dagens blogindlæg skal handle om! Jeg har nemlig lige netop idag afhentet min FØRSTE goodiebox nogensinde og jeg har glædet mig som en gal til at åbne den og se hvad der var i!

Jeg er kæmpe fan af det her koncept med, at man betaler 159,- i alt (altså, inklusiv fragten) og så får du denne æske ind af døren med de fineste sager i. Min søster og kusine har været brugere af det her "Goodiebox-system" i længere tid, men jeg er altså først lige startet på det, så mine forventninger idag var tårnhøje!
På billedet for oven ses altså de produkter som der lå i æsken for denne måned. Jeg må sige, at jeg rigtig god kan lide denne box. Jeg er vildt excited for at fortælle om denne måneds box og for hvad de forskellige ting er til! 

Denne måneds tema er; Scandinavian Summer og som en bonus, så var alle produkterne Fullsize

Det første produkt som jeg gerne vil præsentere er dette produkt som egentligt for mig lyder super effektivt (ihvertfald hvis du har super travlt!) .. Produktet her kommer fra Deo Doc og bliver omtalt som; Deowipes Intimate. Der er 10 stk. i denne pakke som jeg har modtaget idag og det er fullsize produkt! Produktet bruger du til, hvis du fx. skal i byen, på vandretur eller nogle andre ting som nok godt kan udløse en form for sved, så man kommer til at lugte knap så spændene, for at sige det pænt. Du benytter disse wipes når du lugter dårligt. Dette kan være i armhulen eller ved de lidt mere intime steder.

Det er et super fedt produkt som jeg da helt klart vil komme til at gøre brug af. De er smarte at have i tasken når man arbejder på et callcenter som jeg gør og at der ind imellem kan blive så varmt derinde, at sveden driver ned af dit ansigt. Så ved man ihvertfald, at så er deodoranten du tog på imorges inden du gik ud af døren nok knap så funktionel længere.
Prisen i butikkerne ligger på 89,95 kr.

Det næste produkt er en creme fra Urtekram - derfor er denne gel altså også økologisk (believe it or not!). Denne gel kan du faktisk bruge til hvis du har tør hud, hvilket foriøvrigt er et KÆMPE plus i min bog, da jeg altid får mega tørre ben om vinteren og mine arme også har sådan en underlig hud. Denne gel kan dog også bruges som aftersun og det giver endda en helende effekt, hvis du har lagt liiiiidt for længe i solen, hvilket jeg også er stor fan af. Jeg bliver ALTID solbrændt om sommeren. :(
Prisen i butikkerne ligger på 44,95 kr. 



Med i æsken var der også denne! Dette er en hårkur som er af mærket ZENZ. Hårkuren er specielt fremstillet til hår som har fået en anelse for meget sol. Hårkuren styrker hovedbund og indeholder blandt andet økologisk koldpresset avocadoolie og renset aloe vera. Denne hårkur er endda også beregnet til de gravide kvinder og til dem med parfumeallergi! 

Mit hår er ikke så truet, heldigvis. Alligevel vil jeg dog gerne prøve at benytte mig af denne, da den virker som noget der kunne gøre håret rimelig lækkert og den slags ting er jeg altså virkelig fan af. Jeg elsker når mit hår bliver sådan helt fluffy. Så føler jeg mig virkelig som et helt nyt menneske!
Prisen i butikkerne ligger på 288 kr. 

Et helt andet produkt er dette produkt som kommer fra mærket Beauty Made Easy. Det er sådanne Oil Blotting Sheets, som er til dem med en lidt mere "Shiny hud" eller sagt på en anden måde; fedtet hud. Det absorberer olie fra huden og minimerer porerne, så huden bliver rigtig fin! De skal kun duppes på huden stille og roligt og så har du en smuk og mat hud bagefter! I denne pakke som jeg har fået er der 80 stk. og den er fullsize! 

Jeg er ærligtalt lidt excited over det her produkt, jeg troede altså ikke den slags ting fandtes, men det gør de jo så åbenbart alligevel! Jeg arbejder jo som tidligere nævnt, på et callcenter hvor der er mega varmt og ja, så bliver huden altså hurtigt fedtet og klam når man sidder derinde i den varme! Derfor er det da fedt at lige have sådan et "Sheet" som jeg kan trække ud af tasken og lige få den til at opsamle alt det ulækre olie jeg selv producerer. Min mor mente at man bare kunne bruge madpapir, materialet føltes åbenbart ens. Jeg tror nu ikke min mor har ret i den her omgang, selvom hun altid har ;) .. 
Prisen i butikkerne ligger på 49,95 kr. 

Det sidste produkt ud af de 5 produkter som fulgte med idag er denne dejlige Eyelid Base fra mærket Emite. Jeg er vild med det her produkt og jeg kan seriøst ikke vente med at påføre det imorgen, så min øjenskygge ikke falder af. Jeg bruger altså alligevel noget tid på at ligge den øjenskygge og når jeg kommer hjem fra arbejde, ja, så er det hele altså forsvundet igen. 

Dette produkt skal påføres UNDER øjenskyggen. Det sikrer nemlig en længere holdbarhed, pænere farve og det er med til at øjenskyggen forbliver på sin plads resten af dagen eller for den sags skyld natten! Produktet tilføjer fugt og beskyttelse til dine øjenlåg og det kan påføres med pensel eller med fingrene! 
Prisen i butikkerne ligger på 299,95 kr.

Jeg vil rigtig gerne anbefale jer at tilmelde jer til at få denne goodiebox ind af døren hver måned. Den er spækket med lækre produkter til lidt selvforkælelse, det skal vi jo allesammen have sommetider! 
Du kan købe dit månedlige abonnement på Goodiebox hjemmeside. Det koster 119 kr + 40 kr i fragt, så altså KUN 159 kr i måneden! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar