tirsdag den 29. marts 2016

EN TIRSDAGSLISTE #3

Hvilken dag er det i dag?
Idag er det første skoledag efter ferien og jeg er virkelig træt. 


Hvad har du lavet i aften?
Jeg har spist lækker mad fra ox-en i Sønderborg. Kan varmt anbefales; store bøffer, masser af pomfritter og en masse andre godter!

Hvis du var en emoji hvilken skulle du så være?
Jeg anede ikke selv hvordan jeg skulle besvare dette spørgsmål, så jeg valgte at tage en quiz angående hvilken emoji jeg er. Jeg er åbenbart en lorte-emoji. Lorte-emojien er mig. 

To gode udtryk?

Jeg siger rigtig ofte, specielt til kæresten; "Bordet fanger" - det er bare blevet en vane at sige, så snart folk siger noget som de fortryder. Det andet må nok være; "Ej, men vil du holde min cykel?". Kæresten har lært mig den sidste, han sagde det hele tiden i starten da vi fandt sammen. Nu er det blevet mig en vane og jeg udbryder det ofte overfor vennerne uden jeg selv er klar over det. Udtrykket bruges når der er noget man synes der er vanvittigt eller skørt.

Hvad bliver du gladest for at høre du er?

Jeg elsker når folk siger at jeg er stærk, sjov eller at jeg er smuk. Det er uden tvivl det bedste at høre fra andre mennesker!


Et billede du ikke kan huske blev taget?
Jeg fik Helene til at sende mig nogle billeder som hun havde af mig, i øjeblikke hvor jeg ikke vidste at hun tog billeder. De fleste af billederne var selfies.. Det siger en del om mig som person, synes jeg.

Hvem savner du?
Jeg savner Helene, min bedste veninde, som rejste til England D. 27 August 2015. Hun kommer heldigvis hjem igen omkring D. 1 Juni, så heldigvis er året snart overstået. 


Hvad drømmer du om i fremtiden?
Jeg vil rigtig gerne have mit eget hus. Jeg vil gerne uddannes til socialrådgiver og så vil jeg rejse så mange forskellige steder hen! 


Noget du er nervøs over? Jeg skal opereres på mandag. Jeg er en smule nervøs over det, også selvom jeg har prøvet det før. Jeg er stadig nervøs selvom jeg har prøvet det før og jeg ved at jeg ikke burde at være nervøs. Der er jo intet at være nervøs over - jeg er jo i trygge hænder. 


Hvad er du dårlig til?Jeg er dårlig til at stå op om morgenen, at rydde op, lave mad og at spare på mine penge. 


Hvad vil du bage i denne uge?Jeg ville så gerne bage en kage i denne uge, men det er SÅ svært at finde kager som ikke er SÅ usunde som de fleste kager er. 

Hvordan ser ud ud når du lige er vågnet? 
Det er MEGET forskelligt. For det meste ser jeg ud som jeg gør på billede nummer 2, men en sjælden gang ser jeg da okay ud når jeg vågner. 
Hvem er du forelsket i?


Jeg er SÅ forelsket i ham her og det vokser mere og mere for hver dag der går med ham. Det ene år og den ene måned som vi har været sammen i, har uden tvivl været noget af det dejligste der er sket i hele mit liv. 


Et billede hvor du drikker alkohol. 
Det her er det eneste billede som jeg har af mig der drikker noget alkohol og det eneste billede hvor jeg måske også lidt ligner en der har fået noget alkohol! Det billede er helt tilbage fra 9. klasse til vores galla.

Den største oplevelse jeg har haft?
Turen til London har uden tvivl været den allerbedste og fedeste oplevelse jeg længe har haft. Jeg ville gøre ALT for at komme tilbage dertil bare for én weekend. 

Hvad skal der ske i weekenden?
I weekenden skal jeg være sammen med denne søde fyr. Jeg skal slappe af og varme op til operationen mandag morgen. Jeg glæder mig ALTID til at være sammen med ham! 


Jeg har valgt at lave disse lister, da jeg tænkte at det kunne være en anden mulighed for jer læsere at lære mig at kende på. Jeg har nogle af spørgsmålene fra denne blog; http://alexiadahl.com/ hvor hun kører præcist samme koncept, bare om torsdagen! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar