onsdag den 4. oktober 2017

JEG SKAL FLYTTE IGEN?!


Jeg har været lidt stille her på det sidste. Faktisk siden min flytning sidst, har jeg været ganske stille. Humøret har ikke rigtig været der til at blogge og jeg har hængt lidt i bremsen på det psykiske her på det sidste. Det vil sige; jeg har det ikke så godt psykisk og er desuden endte jeg for ganske kort tid siden, et sted i mit liv, hvor jeg aldrig troede at jeg skulle ende. Nu er jeg tilknyttet en "skole" igennem jobcenteret, som jeg er så heldig at jeg trives enormt godt på. Folk er så søde og imødekommende og det betyder så meget for mig, da jeg lige pt. er i en ret skrøbelig situation og er i konstant krise med mig selv og min egen accept af min egen person - det bliver der arbejdet på!

Nu skal vi jo så heldigvis til de bedre nyheder. Jeg flyttede hjem til mine forældre D. 15 September, så det er ikke så forfærdeligt længe siden igen. Det gik desværre ikke imellem min roomie og jeg, det var heldigvis en fælles beslutning, så der er no hard feelings imellem os - vi kunne bare ikke finde ud af at bo sammen og det er godt at vi indså det før det gik fuldkommen galt for os. Nu er der så bedre tider i sigte; Jeg skal flytte D. 1 November, så det er lige rundt om hjørnet! Heldigvis har jeg ikke så mange ting i mit værelse her hos mine forældre, fordi at jeg vidste at jeg gerne ville flytte igen.

Denne gang flytter jeg ikke sammen med en veninde. Nix, jeg flytter sgu sammen med min kæreste, Anton, som bor på Fyn. Det vil sige; Vi slår rødderne sammen og jeg er helt vildt spændt på det! Jeg har glædet mig til at bo sammen med ham i næsten 2 år, så nu er det vidst også på tide at vi flytter sammen! D. 14 Februar har vi været sammen i 3 år, så man kan ihvertfald sige, at vi har været tålmodige hvad det angår. Min mave kilder ved tanken, fordi at det gør mig så glad.

Vi har planer om, at vi vil optage i løbet af dagen ved indflytning, så det kan postes her på bloggen, så det er jeg super spændt på at prøve. Jeg glæder mig virkelig til at dele alle mulige billeder fra mit nye hjem - og en bonus er da, at der kun er små 20 dage til, så det begynder altså at blive rimelig spændende nu!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar