tirsdag den 21. marts 2017

HAR CAROLINE NOGLE ISSUES?!


Da jeg så aftenens afsnit af Paradise Hotel 2017 kunne jeg ikke lade være med at lade mig irritere lidt over Caroline. Jeg lod hende komme ind på hotellet og forsøgte at holde hovedet koldt omkring Caroline. Folk havde sagt at hun var utålelig og virkelig forfærdelig. Alligevel prøvede jeg at holde hovedet koldt og slå andre folks meninger ud af hovedet.

I aftenens afsnit, blev Miss. Paradise skudt igang og det var jo selvfølgelig super fedt. Caroline lægger allerede ud med at være så klog ved morgenbordet; "Jeg sagde det jo!" sidder pigen og råber. Det var vigtigere for hende at hun fik ret, end at glæde sig ligesom de andre piger. Allerede dér kunne jeg mærke, at hun ville irritere mig i aftenens afsnit. 

Da pigerne er ude på deres fotoshoot tjekker den nye pige, Jasmin, ind på hotellet. Drengene er jo super imødekommende og det synes jeg faktisk også at de har været god til selvom det var drenge som tjekkede ind. Jeg føler at drengene har håndteret tingene meget bedre end nogle af pigerne har og jeg synes virkelig at pigerne er for dårlige til at byde de nye velkommen. "Jamen der er kommet en ny pige" sagde en af drengene, hvortil alle pigerne kvitterer i en hammer-negativ tone; "Ja, det kan vi ligesom godt se". Det må da være super ubehageligt for Jasmin at tjekke ind til sådanne piger. Heldigt at Nanna tog godt imod hende. 

Senere ser vi Caroline som skal have sit flip. Først brokker hun sig til Simone og siger; "Hende den nye pige, hun skal bare ud, ud, ud!". Hun råber nærmest når hun skal sige noget og sådan var det jo også med hende dér pigen, hvor det enten var hende pigen jeg ikke husker navnet på eller ham der mark som skulle tjekke ind. Her var Caroline også negativ og fik alle folk vendt imod hende pigen som kunnet have tjekket ind. Caroline havde faktisk 2 flip på en hel aften. Hende og Maja mødtes da lige på værelset for at kaste med puder og råbe en hel masse grimme ting om den nye pige. Jeg væmmedes ved Carolines barnlige opførsel, jeg bliver helt flov når jeg ser det,

Caroline er sådan en type pige, som kan blive ved med at pisse mig af, ligemeget hvad hun siger eller gør. Hun irriterer mig helt ekstremt. Hun snakker så grimt om alle andre piger, det er næsten forfærdeligt. Hun har jo brug for hjælp, det er da ikke normalt at have et had til folk på den måde som hun har. Synes det er synd at hun opfører sig sådan og jeg er ret sikker på at det er jalousi. Det er virkelig flovt af se på og jeg håber virkelig inderligt at hun ikke er sådan i virkeligheden, men at det bare er en opførsel hun viser på TV. Hvis hun er sådan i virkeligheden er jeg IKKE imponeret over hendes forældres opdragelse af hende og jeg er heller ikke imponeret over hende. Så væmmeligt kan man da ikke opføre sig, uden at føle den mindste form for skam. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar