torsdag den 6. april 2017

COFFEE-TALK; JEG HAR VÆRET STILLE

Jeg har været enormt stille på det seneste og det er der jo også nogle grunde til. Jeg har simpelhent haft hovedet proppet med alt muligt gøgl som jeg næsten ikke kan finde plads til, i mit i forvejen rodede hoved. Jeg har haft mange problemer med mig selv; hvem jeg er og hvad andre synes om mig. Lige pt. har det bare fyldt ekstra meget hos mig og derfor har jeg virkelig været nødsaget til at koble af fra bloggen, vennerne og meget mere - overskuddet har simpelhent været fuldkommen væk og det har virkelig bare alt sammen virket som et stort rod. 

Jeg har naturligvis også haft nogle gode stunder, som jeg slet ikke har nået at få delt. I lørdags var jeg fx. i Legoland, hvilket var ekstremt hyggeligt. Det var dejligt at koble af på en anderledes måde i en weekend, end hvad man lige præcis er vant til. Anton og jeg havde en hammer-god dag og jeg vil selvfølgelig se frem til når vi skal lave noget i den stil igen, det havde jeg virkelig brug for. Vi besøgte også Antons storesøster i weekenden, både fredag og lørdag. Jeg holder så meget af min svigerinde og ville aldrig vide hvad jeg skulle gøre uden hende. ♡ 

Anton & jeg i Legoland
Lørdag d. 1 April. 

Alt i alt har jeg bare måske været lidt træt af det hele og haft brug for en pause fra omverdenen. Jeg har haft brug for, at prøve at finde mig selv, acceptere mig selv. Der findes absolut intet værre end at konstant være utilfreds med sig selv og det gør det jo ikke nemmere, at man har veninder som ikke er 100% opbakkende, men som bakker ud så snart man får det skidt eller de veninder som får alting til at dreje sig om dem. Derfor har jeg selvfølgelig også mistet nogle veninder henover den her periode. Som jeg har sagt hele tiden; "Hvis de ikke kan være der i dårlige perioder, skal de heller ikke være der i de gode" og det er sådan jeg har det. De veninder som faldt fra, fordi at jeg pludselig fik en enorm krise med mig selv, er veninder som jeg ikke tager ind i mit liv igen. Det gør selvfølgelig lidt ondt at skrive, for den ene af dem var en veninde siden børnehaven, men når alting skal dreje sig om hende konstant, selvom jeg ikke lavede andet end at lægge ører til hendes problemer, så står jeg virkelig af. 

Idag har ikke været den nemmeste dag heller. BESTEMT IKKE. Faktisk har jeg følt mig helt ekstremt uheldig idag og jeg har været ked af det, træt og måske en anelse irritabel hele dagen. Det vil jeg uddybe i et blogindlæg imorgen, for lige nu, imens jeg skriver det her blogindlæg er klokken 00:35 og jeg skal jo op og i skole imorgen. Jeg tænkte bare, at jeg hellere måtte opdatere jer nu, langt om længe. Jeg kan ikke sove om natten, hvis jeg ved at der er noget jeg gerne vil have gjort, men som jeg ikke har fået gjort. Derfor sidder jeg og skriver det her lange blogindlæg klokken lo** om natten. 

Jeg havde nok bare brug for at få lettet hjertet og tømt hovedet for ord, bekymringer og ugjorte handlinger. Nu tror jeg at jeg kan sove i fred natten over og få mig noget søvn - det er længe siden at jeg for alvor har fået sovet godt. 

Jeg prøver at være positiv selvom det er ekstremt udfordrende lige for tiden. Jeg håber at i vil bære over med mig og min inaktivitet. Jeg vil selvfølgelig forsøge mit bedste på at opdatere bloggen jævnligt alligevel, selvom hovedet er en kæmpe rodebunke lige nu. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar