onsdag den 26. april 2017

IDAG ER DET NANNAS FØDSELSDAG


Ja, i læste rigtigt! Idag har jeg fødselsdag og jeg har virkelig haft en fantastisk dag, omringet af dejlige mennesker og blevet fejret af mine dejlige familie. Jeg har fået gode gaver, som jeg uden tvivl godt kunne bruge. Jeg har fået penge, halstørklæde, shampoo, puder, lyserøde tallerkener (DU LÆSTE RIGTIGT!!!! LYSERØDE TALLERKENER!), kasser til min nye hylde og et fornyet pas. Nogengange må man altså ønske sig lidt kedelige gaver, så som et pas, fordi at min SU altså ikke strækker sig så langt. 

Her ser du min nye hylde. Alle de grå kasser, har jeg fået i fødselsdagsgave af mine forældre. 

 Her er en lille kasse jeg fik af min farmor, samt en kuvert med penge, shampoo og et halstørklæde. Kuverten som ligger på sengen er penge fra min mormor og morfar. 

Disse puder har jeg fået af min søster og min svoger i fødselsdagsgave. 

Mine nye lyserøde tallerkener, som jeg har fået af min mor og far.

Som i nok kan se, så har jeg fået nogle virkelig lækre gaver og jeg er så glad for dem allesammen. Mine forældre og jeg havde inviteret mine bedsteforældre over på boller og kage, så jeg er faktisk også blevet fejret på en rigtig dejlig, samt stille og rolig måde idag. Jeg har ikke lyst til at holde kæmpe fester og invitere hele familien over, fordi at min familie altså er ekstremt stor, hvis både mor og fars familie skal på besøg. Derfor har jeg valgt at jeg bare fik en bolle med mine forældre og bedsteforældre idag. 

På fredag skal jeg ud at bowle sammen med to veninder, Tine og Cecilie, samt en der hedder Jan, min kæreste, Anton og muligvis min kusine, Marlene. Det gør vi naturligvis for at fejre min fødselsdag. Vi skal først spise pizza hjemme hos Tine og så skal vi bowle. Jeg glæder mig helt vildt til at banke dem allesammen i en god omgang bowling! 

Alt i alt har jeg haft en hammer dejlig dag, er blevet fejret (og ser frem til at blive fejret endnu mere) af dem jeg holder af, jeg har fået tonsvis af hilsner på Facebook, Twitter og selvfølgelig også ude i det virkelige liv. Den her dag har været fantastisk! Nu er jeg 19 år gammel - det er altså ret vildt hvordan tiden bare render ud i sandet. Næste år fylder jeg 20, det er næsten til at få lidt ondt i maven over. Anyways; Det gør intet at blive ældre, hvis man får det bedste ud af sin fødselsdag og det må man sige at jeg har. ♡ 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar