tirsdag den 11. april 2017

JEG HAR ALDRIG...


Jeg kom til at tænke på, at legen "Jeg har aldrig.." faktisk er ret populær, især til fester og generelt bare til fx. tøsehygge og meget mere. Legen er sjov, men der kommer selvfølgelig også mange sandheder på bordet. Jeg tænkte, at jeg ville lave en liste over ting "Jeg har aldrig..". Der er mange ting jeg aldrig har gjort, selvom mange folk tror det. Jeg har altid været meget fremme i skoene på det personlige plan og har altid virket temmelig "fearless" udadtil, men der er virkelig mange ting mange af mine venner har prøvet, som jeg aldrig har prøvet.

Nogle af tingene er sikkert lidt mærkelige, men der er altså virkelig nogle ting, som jeg aldrig har prøvet og som jeg virkelig kom til at undre mig lidt over, hvorfor i alverden jeg aldrig havde det. Jeg har prøvet at skrive begrundelser til.

  1. Glemt min kærestes fødselsdag..
    Det har altid lagt i min natur at huske folks fødselsdage, især kærester og familien har jeg været god til at huske.




  2. Pillet vingerne af en flue..
    Jeg har altid synes at det var skide synd. Det samme med edderkopper. Der er jo heller ingen der river dine ben af, bare fordi at de er bange for dig eller ikke kan lide dig. 



  3. Været RIGTIG fuld..
    Det har jeg aldrig prøvet, nej. Jeg har prøvet at være "beruset" men jeg har ikke været "fuld". Jeg har aldrig haft følelsen af, at jeg ikke kunne huske noget som helst fra dagen forinden og jeg har aldrig været så fuld at jeg var dårlig dagen efter. 



  4. Har aldrig været i byen..
    Jeg har ALDRIG prøvet at gå ind på et diskotek. Da jeg var 15 år, ville min kusine og jeg til en fest og vi nåede kun til indgangen, så ville vi hjem igen og mine forældre måtte komme os til undsætning. Jeg har generelt aldrig været betaget af det der med at tage i byen, opføre sig tosset og drikke en masse alkohol. Det siger mig absolut ingenting. 



  5. Moonwalket..
    Det er nok fordi at jeg slet ikke har nogen som helst rytme i kroppen. 



  6. Snavet til en julefrokost..
    Nix, det har jeg ikke og det er der faktisk én simpel grund til. Den eneste julefrokost jeg går til om året, er den julefrokost jeg holder med min familie hos min farmor. Havde min kæreste med til julefrokosten i 2015 og ikke engang dér, snavede jeg med ham.



  7. Røget..
    Jeg har aldrig nogensinde røget, hverken det ene eller det andet. Dette er selvfølgelig pga. den populære aftale med forældrene; "Hvis du aldrig ryger eller har røget, betaler vi dit kørekort og finder vi ud af at du ryger bagefter, skal vi have pengene tilbage". Jeg har overholdt det fuldt ud og jeg synes desuden at rygning er usmageligt. At andre gør det er okay, så længe det ikke er mig det går udover. 



  8. Drukket kaffe..
    Jeg kan lide lugten og ville gerne lære at drikke kaffe, men jeg kan simpelhent ikke få mig selv til det. Hvis man får de der chokolader i munden som smager af kaffe, har jeg lyst til at græde og bliver lidt skuffet hver gang. Kaffe er IKKE min ting. 



  9. Været vild med en som var vild med en anden..
    Jeg har aldrig skrevet med fyre, som var interesseret i andre. Hvis jeg har skrevet med en som var vild med en anden, så har han ihvertfald aldrig fortalt mig det. 



  10. Flirtet med en person som var 10 år ældre..
    Jeg har altid været sammen med enten en som måske var 1 år yngre end jeg selv var eller sammen med en som var max 3 år ældre end jeg selv var. 



  11. Gået over for rødt..
    Det har jeg ikke, fordi at jeg er skide bange for at krydse veje i forvejen. Jeg bliver desuden også sur hvis andre folk har gjort det imens jeg var der. 



  12. Lagt en telefonsvarer-besked..
    Jeg har aldrig lagt en telefonsvarer-besked som sådan. Jeg er nok engang kommet til at lægge en hvor man kan høre støjen i baggrunden eller hvor jeg brokker mig over at telefonen ikke bliver taget, men aldrig én som har været alvorlig. 



  13. Haft sex imens jeg var under den seksuelle lavalder..
    Jeg ved egentligt ikke hvorfor.. Sex var ikke naturligt for mig dengang og jeg var måske lidt længe om at turde at give mig selv til en anden person på den måde. Det dér med at blotte sig for et andet menneske og stole nok på dem til det, det var grænseoverskridende. 



  14. Løjet om mine følelser..
    Jeg er et ekstremt åbent menneske og jeg har aldrig løjet om hvordan jeg har "følt". Jeg har holdt ting skjult for mine forældre, da jeg ikke havde det skide godt med mig selv. Dog vil jeg ikke se det som at lyve, for jeg har aldrig sagt til dem, at jeg havde det godt. Med kæresterier har jeg altid (og nogengange) blottet mine følelser meget hurtigt og det har haft sine fordele og ulemper. 



  15. Haft noget kørende med 2 personer på én gang..
    Jeg synes selv at sådanne ting er svineri. Jeg har også altid været modstander af utroskrab og derfor hænger disse 2 ting nok sammen. Folk som ikke kan holde sig til én person er virkelig frastødende og det er på ingen måder folk jeg har interesse for. 



  16. Udnyttet et andet menneske..
    Hverken udnyttet nogen for sex, penge, objekter eller andet. Det har aldrig lagt i min natur, at gøre sådan noget. 



  17. Stjålet noget..
    Som sagt, så ligger sådanne ting bare ikke til mig som person.



  18. Kysset en uden at kende dem først..
    Jeg er aldrig gået i byen og har aldrig været den mest populære skikkelse. Derfor har jeg heller aldrig kysset nogen som jeg ikke allerede kendte, nok i og med at jeg aldrig har været den mest eftertragtede pige og heller ej nogensinde har været i byen. 



  19. Været vågen i 48 timer..
    Jeg har altid sagt, at det kunne jeg sagtens klare. Jeg har også klaret 24 timer, men 48 timer er alt for meget for mig. Det hænger nok også sammen med at jeg har et ekstremt godt sovehjerte.



  20. Spist sushi..
    Jeg har altså bare aldrig rigtigt været til det dér rå fisk...



  21. Nøgenbadet..
    Nej, bare nej. Sand og tang er slemt nok imellem tærene, jeg skal ihvertfald heller ikke have den slags ting på de andre dele. 



  22. Haft et onenight-stand..
    Det er nok også i forbindelse med det dér, med at jeg ikke har været i byen og at jeg aldrig har været den mest populære skikkelse. Meeeeen, havde jeg gået i byen og havde jeg været populær havde jeg heller ikke gjort det. 



  23. Taget sol i et solarie..
    Jeg kan jo godt være ærlig og sige, at jeg har læst og hørt om følgerne ved det. Jeg har før hørt om folk som fik hudkræft af det og kald mig bare hysterisk, jeg skal bare ikke nyde noget af det.



  24. Stået på ski ELLER været på skiferie..
    Jeg ville rigtig gerne og har faktisk også ønsket mig det i rigtig lang tid. Jeg tror bare ikke, at jeg nogensinde har haft råd til det og der går nok mange år før jeg rent faktisk kan få det som en mulighed.



  25. Været på charterrejse..
    Mine forældre og jeg er altid taget på sådanne camping-ferier, hvor man er ude hele dagen for at opleve ting og først kommer hjem på campingpladsen om aftenen igen. Det er den type rejser jeg elsker, charterrejser siger mig faktisk ingenting. 



  26. Sprunget ud af vippen i svømmehallen..
    Jeg kan simpelhent ikke få mig selv til det. Jeg er heller ikke så ofte i svømmehallen og lysten har aldrig meldt sig. 



  27. Rørt ved en frø..
    Det dér med at løfte de der dyr op i hænderne som lille, det har jeg aldrig prøvet. Jeg har heller ikke gjort det som voksen og jeg kommer heller ikke til det. Jeg HADER frøer. 



  28. Set "Ringenes herre" .. 
    Det siger mig bare ingenting og jeg ved også, at det ikke er en serie jeg kommer til at sætte på frivilligt. 



  29. Været på en date med en jeg IKKE var kærester med..
    Jeg har været sammen med min kæreste siden jeg var 16 år gammel og nu fylder jeg 19 om nogle dage.. Jeg har jo haft travlt med min kæreste og da jeg var 15 år gammel, var dates altså ikke noget man gik op i. Dengang gik man bare op i at have en kæreste.. Nu går jeg op i at beholde ham jeg har og gå på date med ham i stedet for alle mulige andre. 



  30. Jeg har aldrig haft tømmermænd..
    Jeg har aldrig været fuld, så nej....




Det var min liste over ting jeg aldrig har gjort og i er sikkert blevet overrasket over nogle af tingene. Det var svært at komme i tanke om alle tingene, men jeg kom igennem, dog var jeg nødt til at stoppe ved 30, fordi at jeg simpelhent ikke kunne komme på flere ting som jeg aldrig har prøvet. Er der nogle af de her ting du har prøvet? Smid en kommentar! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar