torsdag den 25. maj 2017

EN TORSDAGSLISTE #1



Det er jo efterhånden en anelse for længe siden, at der var nogle faste rutiner her på bloggen. Jeg havde en periode hvor jeg kørte et princip med "Tirsdagslister", men jeg faldt ligesom fra fordi at der kom nogle ting i vejen og pludselig, out of nowhere, var det som om, at jeg havde glemt alt om det. Derfor har jeg valgt at lige hanke op i mig selv engang og komme igang med at skabe nogle faste rammer på bloggen igen, for det tror jeg at vi savner meget. 

Jeg har fremover ændret tirsdagslisterne til at være torsdagslister, i og med, at det vil give meget mere at fortælle om og tit så følte jeg, at jeg ikke kunne stille mig selv nogle spørgsmål om tirsdagen, fordi at der var ugen jo kun begyndt. Derfor tænker jeg, at torsdag er mere praktisk for mit vedkommende, for der har jeg flere ting at skrive om. LET'S GET STARTED! 


1. Hvad har du lavet idag?
Idag har jeg været sammen med 3 venner; Cecilie, Tine & Jan. De er det dejligste selskab i hverdagene! 

2. Hvad ser du frem til?
Lige pt. sker der mange ting, men én af tingene kan jeg da sige, at det er, at jeg skal flytte her d. 1. Det bliver hammer-spændende at prøve at bo ude og at skulle kunne lære at leve uden mor og far til at holde dig i hånden hver dag. Jeg er nervøs, men ved jeg nok skal klare den! 

3. Din afhængighed lige nu?
Jeg er ret så afhængig af Paradise Hotel lige pt. men eftersom at det er slut skal jeg finde mig en ny afhængighed. Jeg tænker at næste skridt måske kunne være noget som gavner en anelse mere end reality-tv... 

4. En dårlig side af dig selv?
En dårlig side af mig selv, er nok at jeg godt kan være lidt for kontrollerende. Jeg kan godt lide at have styringen og elsker når jeg får trumfet mine ideer igennem. Derved glemmer jeg nogengange at lytte til de andre og det skal jeg virkelig blive bedre til og det arbejdes der også hårdt på. 

5. Noget du ikke kan lide ved andre mennesker?
Jeg HADER arrogance. Det er det værste jeg ved; Mest af alt, fordi at jeg synes det er sådan en grim type personlighed at give sig selv. 

6. Dine weekendplaner? 
Den eneste plan jeg har for weekenden foreløbigt, er at Anton kommer på besøg. Jeg glæder mig til at se ham, men håber også virkelig på at vi kan lave noget hyggeligt. Hvis Cecilie, Jan og Tine har tid, så tror jeg at jeg gerne vil være sammen med dem. 

7. Hvad får du tiden til at gå med?
Lige nu får jeg tiden til at gå med at læse op til eksaminer. Jeg føler næsten at jeg har læst mig blind på alle emner, men jeg skal have alt læst igennem og jeg SKAL forstå. Heldigt at jeg har læseferie. 

8. Hvad er den vigtigste dekorationsting i dit værelse LIGE NU?
Det som hitter mest herhjemme lige nu, er helt klart blomster og planter i lange baner. Jeg er i sandhed blevet en "plantlover" og det er virkelig dejligt. Det giver altså bare rummet en helt anden energi! Billedet af planten nedenunder er favoritten! 


9. Sommer eller vinter?
Jeg kan godt lide begge årstider. Dog vil jeg nok sige at jeg hælder mest til sommeren; Mest fordi at man ikke er nødt til at have jakke på og det dér med at man kan have solbrillen på og vinduerne rullet ned med musik i anlægget i bilen, det er altså guld værd!

10. Nævn alle kælenavne du har haft.
Åh, folk har kaldt mig så meget. Mit første kælenavn fik jeg af mine forældre og det var Nunna. Efter nogle år begyndte min søster at kalde mig Nanz og andre kaldte mig Nanse. Jeg er også blevet NannaBanan og Nanna Gangster, fordi at folk ikke kunne udtale mit efternavn. Da jeg var 14 rendte alle rundt og kaldte mig Nanna G (Altså G på engelsk), så jeg lød som en fandens karl. 

11. Hvad er dit største ønske her i livet?
Jeg vil vælge et ønske som er realistisk, for skulle jeg vælge et urealistisk et, ville det være at få mine afdøde kære tilbage. Det kan desværre ikke lade sig gøre. Derfor er mit største ønske lige nu, at tabe mig, til jeg kan blive glad for min krop og mig selv. Jeg savner at være glad for mig selv. 

12. Der er noget galt. Hvem er den første jeg henvender mig til?
Jeg har faktisk et par stykker jeg kan gå til; Min søster, min mormor, mine forældre, min kæreste, min kusine eller mine 2 bedste veninder, Cecilie og Tine. 


Det var alt hvad jeg havde for denne omgang! Jeg glæder mig allerede til at udfylde liste nummer 2 på torsdag! Husk at nyd det dejlige vejr og den sommeragtige energi der er udenfor lige nu. Den kan være væk igen om få dage! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar