torsdag den 1. juni 2017

EN TORSDAGSLISTE #2


Så er det allerede tid til denne uges torsdagsliste og jeg har glædet mig siden jeg lagde den sidste ud. Dette blogindlæg er skrevet liiiidt sent på torsdagen, men bedre sent end aldrig og jeg har været meget stresset idag! 

1. Hvad har du lavet idag?
Idag har faktisk været en ret stor dag. Jeg har nemlig været nede på kollegiet sammen med Cecilie og min mormor, for at hente nøglen og få nogle ting på plads. Imorgen kommer min seng derud og jeg kan begynde at dekorere mit værelse, så det begynder at føltes rigtigt. 

2. Min yndlingssang?
Lige nu tror jeg at det er; I feel it coming - The Weeknd.

3. Noget du er nervøs for?
Hvad kan man sige? Lige nu er det hele jo mega overvældende og jeg skal vænne mig til, at mor og far ikke altid er der. Jeg skal virkelig lære, at jeg skal klare tingene selv og på egen hånd. Hvad der er værst er, at jeg skal undvære mine forældre. 

4. Hvor lang tid bruger du på at gøre dig klar om morgenen? 
Det er faktisk meget forskelligt og afhænger MEGET af hvordan jeg har det. I disse dage hvor jeg har sommerferie tegner jeg bare mine øjenbryn op og så er det egentligt det. Hvis jeg skal noget senere, hvor jeg skal ud i offentligheden for alvor, kan jeg godt lide at tage lidt øjenskygge og mascara på. 

Her kan man se forskellen, fra dag til dag. 

5. Hvor høj er du?
Jeg er faktisk højere end jeg troede. Jeg har hele tiden troet at jeg var omkring 1.65, men det er jeg altså ikke. Jeg fik lavet mit pas for en måned siden og der var jeg næsten 1.71 høj. 

6. Hvad fik dig til at starte en blog?
Nu har denne blog jo efterhånden været igang i mange år; Siden 2013. Da jeg startede med at blogge, dengang for 4 år siden og oprettede denne blog, var det primært fordi at jeg gik igennem en hård tid i skolen og havde brug for et sted, hvor jeg kunne tømme mit hoved for rod. Jeg udnyttede at have en blog til at bruge den som min åbne dagbog og for at komme af med frustrationerne. Idag er min blog jo egentligt ikke den stil mere og bliver brugt til meget andet, end til at skrive når jeg har det skidt. Dengang delte jeg sjældent de gode ting, fordi at jeg følte, at der ikke skete nogle gode ting. Nu deler jeg de gode ting, fordi at der sker så mange gode ting, at jeg ikke kan holde mund! 

7. Er du hunde eller katte-menneske?
Jeg har altid haft hund og derfor er jeg nok mest hunde-menneske. Jeg kan godt lide katte og gad godt at have én, men en hund er et helt andet slags dyr og er måske lidt mere interessant. Jeg tror, at hvis jeg kunne få en hundehvalp eller en kattekilling, ville jeg vælge en hundehvalp. 

Min hund, Charlie 

8. Er du konfirmeret?
Jeps, det er jeg. Jeg blev konfirmeret d. 5 Maj 2012, så det er lige et par dage siden. Det var uden tvivl den dejligste og skønneste dag jeg nogensinde har haft. 

Jeg blev hentet af min onkel foran kirken i hans fede blå bil! 

9. Hvor længe har du og Anton været kærester og hvordan mødtes i?
Anton og jeg har været kærester i 2 år og 4 måneder, så næsten 2,5 år. Jeg kan ikke huske hvordan vi lærte hinanden at kende, fordi at det faktisk er omkring 7-8 år siden at vi lærte hinanden at kende. Hvorfra ved jeg ikke. Jeg kan huske at vi pludselig random skrev sammen på skype og så tog vi den egentligt bare derfra. Det er uden tvivl en beslutning jeg aldrig fortryder. 

Anton & jeg, 2015 


10. Hvad er dine fremtidsplaner / Hvor er du om 5 år?
Åh, jeg har jo mange planer, men jeg tør jo ikke at slå mig fast på nogle af dem. Min største drøm, angående jobs er, at blive socialrådgiver. Jeg har drømt om det siden jeg gik i 8 klasse, så det skal opfyldes. Om 5 år bor jeg sammen med Anton i en lejlighed i Sønderborg, sammen med vores helt egen hund - helst en Chow Chow, de er fandme søde! Andre planer har jeg sådanset ikke, men jeg ser da frem til dem der er! 

11. Hvem er din bedste veninde?
Jeg har faktisk ikke kun én bedste veninde, jeg har mange. 2 af dem må være Tine og Cecilie. De er simpelhent så fantastiske, begge to. 

Cecilie helt ude til venstre, Tine i midten og mig til højre. 

12. Hvordan kan du holde ud at være i et langdistanceforhold og er du aldrig nervøs over det?
Jeg kan godt lide, at der er lidt afstand. Ikke ment i den forstand, at jeg hader at være sammen med Anton, for der er intet jeg hellere vil. Nej, ment i den forstand, at mange folk hænger meget op af deres kærester og jeg er glad for, at det er der ikke behov for at jeg gør. Når Anton og jeg er sammen kan vi sagtens lave andet end at sidde og kigge hinanden dybt i øjnene og holde i hånd. Vi fiser rundt og laver det ene og det andet, hver weekend. Jeg nyder at jeg kan glæde mig til at se ham hver fredag, i stedet for at han bare dukker op uventet. 

Jeg er ikke nervøs heller, fordi hvorfor skulle jeg være det? Anton har ikke givet mig en grund til at være bekymret for, om han måske er sammen med en anden, fordi at jeg ved, at sådan er Anton ikke som person. Jeg stoler på Anton og jeg håber det er gensidigt. Jeg kan sige med hånden på hjertet, at jeg stoler på ham og at jeg ikke er bange for, at han går bag om ryggen på mig. DERFOR, betragter jeg også vores forhold som et ekstremt sundt og godt forhold. 

Anton & jeg, 2016 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar