torsdag den 8. juni 2017

TORSDAGSLISTE #3 + UDEBOENDE + RABATKODE



Nu skal vi til et virkelig vigtigt blogindlæg som jeg har glædet mig enormt meget til at dele med jer. Mest af alt, fordi at jeg har været meget stille den sidste uges tid og derfor tænkte jeg; Nu skal jeg skrive et blogindlæg om det dér med at være flyttet hjemmefra. Derfor må dette også resultere i, at vi må få torsdagslisten til at være spørgsmål om, hvordan det er at være flyttet hjemmefra! 

1. Et billede af dig foran din lejlighed!

Cecilie & jeg dagen efter indflytningen! 
(Cecilie er min roomie)

2. Hvordan er omgivelserne du bor i?
Omgivelserne er meget fine, meget grønt og her er meget stille. Jeg troede altså, at det dér med at flytte på kollegie ville være et støjende kvarter og der ville være fest hver dag, men den eneste dag her var lidt larm, var den fredag vi flyttede ind, men der var det også weekend og folk var jo ude at hygge sig. 

Her kan i se lidt af området, dog med det typiske snapchat-filter på.

3. Hvordan ser din lejlighed egentligt ud?
Jeg har kun optaget en ganske kort video af mit værelse, men en anden dag vil jeg selvfølgelig lave en housetour, så i kan se HELE lejligheden!




4. Savner du ikke din mor og far?
Jo, det gør jeg virkelig. Hver dag. Det lægger jeg heller ikke skjul på og de ved det godt. Heldigvis er de gode til at ringe og snakke et par gange om dagen, samt ringe og sige godnat til mig. Det er virkelig dejligt at høre fra dem hver evig eneste dag. 

5. Er det fedt at bo ude?
Jeg synes det er dejligt at jeg kan bestemme alt selv; hvornår jeg vil rydde op, hvornår jeg vil gå i seng og fx. sådanne småting som, at jeg selv kan bestemme hvad jeg vil have i mit køleskab. Det er også virkelig dejligt at vise mor og far, at jeg godt kan være voksen og ansvarlig.

6. Hvordan fungerer det med indkøb, når nu du har en roomie?
Cecilie og jeg har en ordning, hvor vi hæver et beløb penge i ugen. Vi hæver 500 kr i ugen HVER (det lyder af meget og det forklarer jeg...), så vi kan handle det vi har brug for og ikke skal stå uden penge. 1000 kr i ugen er MEGET til 2 mennesker, uden tvivl. Derfor køber vi de ting vi har brug for i ugen og når vi rammer søndag, deler vi de resterende penge op imellem os. 

7. Hvad så med oprydning og rengøring?
Cecilie og jeg er rigtig gode til at skiftes til de forskellige ting. Nogengange støvsuger hun og så tager jeg opvasken eller omvendt. Værelserne klarer vi hver for sig. 

8. Hvad bruger du tiden på nu?
Jeg bruger MEGET tid på at rydde op og gøre rent, så det er hovedsageligt det jeg laver. Ellers har jeg gæster; Jeg har ikke sovet alene endnu. Jeg har sovet med Anton og med min roomie Cecilie. I aften sover mine 2 kusiner her hos mig, så det glæder jeg mig virkelig til. 

9. Har du hilst på dine naboer?
Jeg har ikke rigtigt snakket med nogle af dem endnu, men jeg tror at det er fordi folk er unge. Unge mennesker er ikke altid så gode til at være venlige og hilse på hinanden. Jeg har kun én nabo, fordi at jeg bor i den yderste lejlighed. Hende har jeg ikke hilst på endnu, men det gør mig heller ingenting. 



RABATKODE TIL FREEWALK.DK
Jeg har været så heldig at jeg har indgået et samarbejde med Freewalk.dk og det er en super god aftale, som er til jer som læser min blog. Jeg har nemlig fået en rabatkode til deres hjemmeside, som giver 10% rabat på alle deres sko. De har både til børn, mænd og kvinder, så der er rigeligt at finde. Jeg kunne snildt udvælge nogle af deres sko som jeg gerne vil eje! 

Alt du skal gøre er følgende; 
  1. Vælg den sko du gerne vil købe og klik på "Tilføj til kurv"
  2. Nu er du inde i din kurv og skal tjekke, om du har valgt rette sko og rette størrelse, samt læse oplysninger om fragten og hvor lang leveringen vil tage.
  3. Du skal nu udfylde dine oplysninger, altså; Navn, adresse, telefonnummer. Dernæst kan du se i højre side at der er et tomt felt som hedder; "Rabat" og her skal du indtaste rabatkoden som hedder; frkg .
  4. Når koden er indtastet, trykker du videre til "Fortsæt til forsendelsesmetode" og her skal du opgive dine kortoplysninger så pengene kan blive trukket fra din konto.
  5. Nu har du købt dig et helt par nye sko fra Freewalk.dk!

Jeg glæder mig helt vildt til at høre fra nogle af jer, om i måske har købt et par af skoene på Freewalk.dk med min rabatkode. Det ville glæde mig at vide, at rabatkoden gør gavn! 
Husk at rabatkoden hedder; frkg




Ingen kommentarer:

Send en kommentar