lørdag den 17. juni 2017

80'ER FEST PÅ GRAM SLOT


Fredag aften stod for alvor i familiens og 80'ernes tegn. Jeg var nemlig til koncert på Gram slot sammen med mine forældre og min storesøster. Det var bare os 4, ingen kærester eller andre familiemedlemmer og det har jeg virkelig savnet. 

Vi hørte både Back to Back og Tøsepigerne (Anne Dorte & Maria) og begge koncerter var en virkelig fed oplevelse. Jeg har aldrig været til koncert med hele min familie, så det var en virkelig gennemført aften og sjældent føler jeg mig så heldig og så beæret over, at jeg har sådanne dejlige mennesker så tæt ind på mit liv og jeg kom også flere gange til at tænke på, hvor højt jeg egentligt elsker min familie, men hvor sjældent jeg egentligt siger det. 


Back to back

Back to Back leverede en virkelig god koncert og stemningen var god. Folk dansede og sang med (på de sange man nu kunne). Jeg kunne ikke rigtigt nogle af deres sange, men jeg hyggede mig nu alligevel da de var på scenen. De leverede en god koncert, var tilstedeværende og gav den virkelig gas, man følte at de godt kunne lide at stå på scenen. Dog kunne jeg først synge med på de 2 sidste sange, "En som dig" og "Jonathan"


Tøsepigerne



Tøsepigerne leverede et brag af en koncert og jeg nød hvert et øjeblik. Jeg er vokset op i en familie, hvor mine forældre har lagt vægt på, at vi skulle kende musikken fra deres tid. Derfor kendte jeg også rigtig mange af sangene som blev spillet, fx: "Indianer", "Mandags Stævnemøde", "Ud under åben himmel" og "Jeg vil la' lyset brænde" - sange som har været store hits og som samtlige mennesker landet over kender. De leverede en fantastisk performance, var til stede på scenen og gav den virkelig gas. Jeg er imponeret over, at kvinder på deres alder stadigvæk kan danse som de gjorde igår. De gav den virkelig fuld gas og det var ihvertfald tiden værd. Jeg ville helt klart gerne se dem optræde igen hvis muligheden en dag skulle melde sig igen!



Alt i alt havde jeg en virkelig dejlig aften sammen med min familie og jeg så nogle virkelig gode koncerter. Jeg ville gøre det hele igen og det har vi også aftalt at vi skal gøre. Mine forældre har ikke nogle børn boende hjemme mere, så vi ser ikke hinanden hver dag længere. Derfor er sådanne oplevelser som denne altså guld værd. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar